Blåkläder ger fortsatt förtroende inom varumärkesundersökningar till Hubbster Groups dotterbolag Mantap AB
För 8:e året i rad så genomför just nu Mantap AB en varumärkesundersökning och varumärkestracking åt AB Blåkläder. Undersökningen omfattar mätning i 20 länder. Affären växer för varje år, både sett till omsättning och antal marknader. Årets affär är värd över 638 000 kr.
”Det är glädjande att vi fortsatt få förtroende, samt att affären växer. Ett kvitto på att vi levererar kvalité, samt vår plattforms enorma räckvidd”
- säger Jonn Ohlin, grundare och Head of Sales
Om Mantap AB
Mantap AB är en oberoende leverantör av marknads- och varumärkesundersökningar för den nordiska marknaden. Med egenutvecklad analysplattform och egenägda paneler så samlas svaren in inom några timmar, analyserade och redo att agera på.
Läs mer på www.mantapsurvey.com
För ytterligare information vänligen kontakta:
Lars Svensson, VD för Mantap AB på 070-879 50 07 eller via mail, lars.svensson@mantapsurvey.com
Alexander Vårnäs, Koncernchef för Hubbster Group (publ) på 076-595 01 70 eller via mail, alexander.varnas@hubbster.com
Om Blåkläder
Blåkläder är ett familjeägt företag som har tillverkat och sålt arbetskläder sedan 1959, från början enbart på den svenska marknaden. Idag är Blåkläder en av Europas största tillverkare av arbetskläder och producerar cirka 4,5 miljoner plagg per år i sina fabriker. Förutom Sverige har Blåkläder representation i totalt 20 olika länder med nästan 550 anställda.